{"id":4837,"date":"2018-12-05T22:56:09","date_gmt":"2018-12-05T21:56:09","guid":{"rendered":"https:\/\/techrisk.pl\/?page_id=4837"},"modified":"2019-05-16T10:43:04","modified_gmt":"2019-05-16T08:43:04","slug":"agenda-techrisk-2018","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/temp.techrisk.pl\/agenda-techrisk-2018\/","title":{"rendered":"Agenda TechRisk 2018"},"content":{"rendered":"[vc_row full_width=”stretch_row” content_placement=”middle” disable_element=”yes” css=”.vc_custom_1544049222182{margin-top: 0px !important;margin-right: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;margin-left: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-right-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;border-left-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-right: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 0px !important;background-image: url(https:\/\/techrisk.pl\/wp-content\/uploads\/2018\/06\/bonus-bg-1920x200px.jpg?id=3888) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}”][vc_column css=”.vc_custom_1528697210797{margin-top: 0px !important;margin-right: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;margin-left: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-right-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;border-left-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-right: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”][vc_column_text css_animation=”slideInRight” css=”.vc_custom_1528697166696{margin-top: 0px !important;margin-right: 0px !important;margin-bottom: 0px !important;margin-left: 0px !important;border-top-width: 0px !important;border-right-width: 0px !important;border-bottom-width: 0px !important;border-left-width: 0px !important;padding-top: 0px !important;padding-right: 0px !important;padding-bottom: 0px !important;padding-left: 0px !important;}”]\"\"<\/a>[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_column_text]\n
UWAGA! Udzia\u0142 w konferencji umo\u017cliwia pozyskanie 13 punkt\u00f3w CPE<\/strong><\/h5>\n[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column][vc_separator][vc_text_separator title=”Agenda konferencji, 20-21 czerwca 2018 r., Hotel Ibis Styles Wroc\u0142aw”][vc_separator][vc_text_separator title=”I dzie\u0144 konferencji, 20 czerwca”][\/vc_column][\/vc_row][vc_row hourcolor=”” hourcolorfont=”#e10000″ contributioncolor=”” type=”fontawesome” icon_fontawesome=”fa fa-adjust” icon_openiconic=”vc-oi vc-oi-dial” icon_typicons=”typcn typcn-adjust-brightness” icon_entypo=”entypo-icon entypo-icon-note” icon_linecons=”vc_li vc_li-heart” icon_fontservitium=”” color=”custom” background_style=”” background_color=”grey” size=”md” align=”left” hoursstart=”9.30″ hoursstop=”12.30″ contribution=”Sesja r\u00f3wnoleg\u0142ych warsztat\u00f3w” custom_color=”#e10000″ custom_background_color=”” link=””][vc_column]
\r\n
\r\n
\r\n

9.30 - 12.15<\/p>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n \r\n

\r\n \r\n
\r\n <\/span><\/div>\r\n <\/div>\r\n \r\n
\r\n

Sesja r\u00f3wnoleg\u0142ych warsztat\u00f3w<\/p>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n <\/div>\r\n \r\n \r\n \r\n \r\n [vc_column_text]Warsztaty s\u0105 fakultatywnym elementem konferencji, dost\u0119pnym dla wszystkich zarejestrowanych uczestnik\u00f3w, obowi\u0105zuje jednak ograniczenie liczby miejsc i kolejno\u015b\u0107 zg\u0142osze\u0144. Warsztaty prowadzone s\u0105 w formule charytatywnej (prowadz\u0105cy nie pobieraj\u0105 wynagrodzenia) \u2013 jedyn\u0105 rzecz\u0105, o jak\u0105 uczestnicy s\u0105 proszeni to wsparcie jednego z potrzebuj\u0105cych o\u015brodk\u00f3w, jak np.: http:\/\/www.hospicjum.wroc.pl<\/a>, http:\/\/naratunek.org<\/a> lub innego celu charytatywnego, np. z pomoc\u0105 serwisu https:\/\/www.siepomaga.pl<\/a> (kwota wg. uznania).<\/p>\n

Ka\u017cdy zarejestrowany uczestnik konferencji, otrzyma dedykowany link rejestracyjny na warsztaty.<\/strong>[\/vc_column_text][\/vc_column][\/vc_row][vc_row][vc_column width=”1\/3″][vc_custom_heading text=”Warsztat I” font_container=”tag:h4|text_align:center|color:#e10000″ use_theme_fonts=”yes” css=”.vc_custom_1528699013776{margin-bottom: 35px !important;}”][vc_column_text]No more… oops! I did it again!<\/strong><\/p>\n

Do\u0142\u0105cz do kolejnego programu bezpiecze\u0144stwa z serii \u201eNo more…”, uczestnicz\u0105c w warsztatach u\u0142atwiaj\u0105cych transfer wiedzy i do\u015bwiadczenia z incydent\u00f3w.

\n

Materia\u0142y edukacyjne dost\u0119pne w trakcie szkolenia s\u0105 darmowe i na licencji CC BY SA v4.0, narz\u0119dzia wytworzone r\u00f3wnie\u017c podlegaj\u0105 tej licencji i zostan\u0105 dodane do zasob\u00f3w publicznych SCI-IKB z uznaniem wspomnianej licencji.<\/p>\n

#incidentmanagement #awareness #nistcsf #humanfactor #sciikb #privacy #w51h #5w #citcp #nomoreoops<\/p>\n

 <\/p>\n

ROI dla uczestnika<\/strong>: Na podstawie przygotowanych raport\u00f3w z incydent\u00f3w stworzysz: a. praktyczny opis tego, co si\u0119 sta\u0142o, wraz z przyczynami; b. narz\u0119dzie do komunikacji uzyskanej wiedzy; c. ocenisz przygotowanie innych uczestnik\u00f3w warsztat\u00f3w do reakcji na analizowany przez Ciebie incydent.<\/p>\n

Wymagania<\/strong>: Udzia\u0142 w warsztatach wymaga podstawowej wiedzy na temat bezpiecze\u0144stwa informacji oraz analizy ryzyka. Rekomendowana wiedza w zakresie ISACA CSX-F w celu maksymalizacji zysku z uczestnictwa.<\/p>\n

Maksymalna liczba uczestnik\u00f3w<\/strong>: b.o.<\/div>(Wi\u0119cej...)<\/a>